Velkoobchod a spolupráce

Jsme distributory a montážní firmou značky KLUS - ALU profily pro LED pásky. Děkujeme za váš zájem o užší spolupráci na velkoobchodní úrovni. Níže se pokusíme zodpovědět nejčastější otázky našich stávajících nebo budoucích partnerů. 

 

Jak začít, když chci navázat velkobchodní spolupráci?

Zaregistrujete se na našem eshopu: www.klusprofile.cz/registrace/ jako velkoobchodní odběratel.  Následuje proces autorizace, kdy vaši žádost posoudíme. Tato aktivita je velmi rychlá, zabere nám pár minut. O celém autorizačním procesu bude informováni prostřednictví emailové zprávy na dříve  registrovanou emailovou adresu. Jakmile je vaše registrace dokončena můžete se poprvé přihlásit a nakoupit s velkoobchodní slevou. Před dokončením první objednávky doplňte firemní údaje (IČO, DIČ, název a adresu společnosti atd.)

 

Může velkoobchodní slevu a spolupráci získat každý?

Bohužel nikoliv. Pro maloobchodního zákazníka platí, že ceny na eshopu jsou koncové. Jsou nastaveny, tak aby se vám u nás dobře nakupovalo a mohli jsme vám poskytnout kvalitní poprodejní servis. Velkoobchodní spolupráce je zaměřena především pro firmy a živnostníky. Nabízíme atraktivní cenové hladiny jak pro další prodej zboží z našeho sortimentu, tak pro jeho montáž koncovým zákazníkům v komerčním i soukromém sektoru. 

 

Máte jednotný velkoobchodní ceník a cenové hladiny?

Velkoobchodní ceník poskytujeme na vyžádání. Aktuální ceny je však možné zjistit také ihned na eshopu, kde jsou pravidelně aktualizovány. Výši velkoobchodní slevy určuje celkový objem objednávky vytvořené na našem eshopu. Proces přiřazovaní velkoobchodní slevy je plně automatizován. Níže si dovolujeme celý sytém vysvětlit.

Nejdříve pojďme projít výhody automatického systému slev:

  • Obchodní partneři mají automaticky možnost získat slevu až 30% dle provedeného obratu.
  • Udělení velkoobchodních slev je pro všechny naše obchodní partnery nastaveno stejně.

Následně si vysvětleme základní pojmy a pravidla slevového systému:

  • 90 dní (3 měsíce) je období, které je počítáno od dnešního data zpětně. Započítávají se do něj pouze provedené a zaplacené objednávky.
  • Velkoobchodní slevy se vztahují pouze na zboží. Na služby a dopravu se nevztahují.
  • Výše slevy také závisí na našem dodavateli a konkrétním sortimentu (například KLUŚ – max 30%, Mean Well - max. 30% , POS - max. 30%, GLP - max. 30%, Suniricher - max. 30%).

A jak to v praxi funguje?

  1. První stupeň - Sleva 20%. Základní sleva, která je vám přidělena po provedení velkoobchodní registrace. Platí pro celkový objem objednávky do 30 000 Kč bez DPH.

    Jakmile celkový objem objednávky překročí hranici 30 000 Kč bez DPH, tak vás slevový robot přeřadí na:

  2. Druhý stupeň - Sleva 25%. Platí pro celkový objem objednávky od 30 000 Kč bez DPH do 80 000 Kč bez DPH.

    Jakmile celkový objem objednávky překročí hranici 80 000 Kč bez DPH, tak vás slevový robot přeřadí na:

  3. Třetí stupeň - Sleva 30%. Platí pro celkový objem objednávky od 80 000 Kč bez DPH.
  4. Čtvrtý stupeň - Distributorská sleva na produkty KLUŚ 40% vázaná na odběr zboží v objemu od 250 000 Kč bez DPH.

Máte určenou minimální hodnotu objednávky?

Nemáme. Věříme, že spolupráce není založena na velikosti konkrétní objednávky.  

Jaké nabízíte platební podmínky?

Nabízíme tři možnosti:

  • platba převodem na základě zálohové faktury - zálohovou fakturu Vám zašle automatika našeho eshopu. Zboží expedujeme po uhrazení zálohové faktury
  • platba kartou online, nebo online bankovním převodem - skrze platební bránu COMGATE
  • platba dobírkou - při doručení zboží 

Je možné nakupovat na fakturu?

Ano, systém dokáže nabídnout vystavení zálohové faktury. Na fakturu se splatností mohou nakupovat zákazníci s uzavřenou rámcovou smlouvou. Její návrh vám zašleme na vyžádání. V této rámcové smlouvě se zákazníci zavazují k pravidelnému měsíčnímu odběru zboží v minimální částce 50tis. Kč bez DPH.

Jaká je cena přepravy?

Cenu přepravy vypočítává systém na základě hmotnosti a délky objednaného zboží. Jako jedni z mála dodavatelů dokážeme přepravit balík nebo tubus o délce 3m. V případě, že objednávka zahrnuje 3m hliníkové LED profily je doprava vždy řešena společností TOPTRANS. Více o informací o dopravě naleznete v samostatném článku.

Jak fungují reklamace a záruka na zakoupené zboží?

Prosíme postupujte dle uvedených kroků. Výrazně urychlíte proces vrácení nebo reklamace zboží. Reklamované zboží prohlédneme, vyzkoušíme a případně obratem vyměníme za nový kus. Pokud není původně zakoupené zboží k dispozici, nabídneme náhradní řešení nebo dobropis. Záruka z naší strany platí od momentu prodeje vašemu zákazníkovi. Pro odběratele na IČO je záruka 12 měsíců.  

Jaký je termín dodání zboží v případě, že nemáme na skladě dostatečný počet kusů?

O dostupnosti poskytujeme relevantní informace. Níže je vysvětlení jednotlivých stavů:

  • Skladem - produkt je skladem na provozovně a expedujeme je v nejbližším možném termínu (2-3 dny)
  • Skladem (3-5 dní) - produkt je skladem u dodavatele na externím skladě = zboží je dostupné pro náš centrální sklad (3-5 dní). Následně bude expedováno k vám.
  • Skladem (8-12 dní) - produkt je skladem u dodavatele na externím skladě = zboží je dostupné pro náš centrální sklad (8-12 dní). Následně bude expedováno k vám.
  • Na cestě (8 - 12 dní) - produkt jsme již objednali u dodavatele. V našem centrálním skladě jej očekáváme za 8 - 12 dní.  Následně bude expedováno k vám.
  • Na objednání (20+ dní) - produkt není skladem, očekáváme jeho naskladnění za 20+ dní. Produkt je možné objednat. Expedice proběhne po dodání produktu do našeho centrálního skladu.
  • Na objednání (40+ dní) - produkt není skladem, očekáváme jeho naskladnění za 40+ dní. Produkt je možné objednat. Expedice proběhne po dodání produktu do našeho centrálního skladu.

Mohu nesprávné zakoupené zboží vrátit?

Ano, u běžného zboží provedeme výměnu zboží nebo dobropis. U projektových objednávek a méně obvyklého zboží tuto službu nenabízíme. 

 

Věříme v pevný obchodní vztah a těšíme se na spolupráci. Tým Klusprofile.cz